Förslag!

Jag tänkte att denna veckan får ni föreslå någonting som ni vill att jag ska skriva om. Är det något problem eller någon tanke ni har funderat på som ni vill att jag ska gå in lite djupare på är det bara att lämna en kommentar. Det är ju faktiskt för eran skulle jag har denna bloggen. Att jag tycker att det är sjukt kul att skriva och dela med mig av mina tankar är bara en bonus.

Ni kan såklart alltid ge mig tips på vad jag kan skriva om, även efter denna veckans slut.

Så vad väntar ni på? tipsa mig om en tanke och få svar på alla universums gåtor!

Här har ni även en liten tankeväckare
Livet är för kort för att man ska tänka att livet är för kort.

Ha det bra!


Kommentarer
Helena

Global warming en filosofisk synvinkel om detta vore intressant.

2012-02-13 @ 22:25:07
URL: http://lackycorner.blogspot.com
Jörgen

Skiftnyckel går den att använda på vanligt dagtidsjobb?

2012-02-13 @ 22:28:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FiskFilosofen

En blogg om allt mellan fisk

RSS 2.0